یادداشت هایی از خاطرات و تجربیات یک دانشجوی مامایی

نیمه ی شعبان خاص

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۱۵ ب.ظ

ظهر روز جمعه دو روز قبل از نیمه ی شعبان راه افتادم به سمت عمود 172 وقتی رسیدم بیشتر بچه ها حضور داشتن بعد از

آماده شدن به قسمت تزریقات رفتم و شروع به بررسی وسایل کردم.

راستش هنوز تجربه ی بیمارستان رو نداشتم ولی تمام اصول تزریقات و پانسمان رو بلد بودم، یه ترسی ته دلم بود ترجیح دادم تو

این بخش نباشم ولی شاهد کار بقیه باشم.

در حال دیدن اسم آمپول ها بودم که با صدای سلامی به پشت سر نگاه کردم.

آقای فخرالدین بودن سلامی کردم و دوباره مشغول دیدن آمپول ها شدم.

_ فارما پاس کردین؟

-نه هنوز

-میخواین توضیح بدم؟

-اگه وقتتون رو نمیگیره خوشحال میشم

ترم دوم بودم و هنوز واحد داروشناسی رو نگذرونده بودم و دوست داشتم کاربرد داروهایی که اونجا بود رو بدونم و آقای فخرالدین

لطف کردن و دونه به دونه برام توضیح دادن و همچنین جای بقیه ی وسایل روهم بهم نشون دادن تا در صورت استفاده سریع تر

پیدا کنم.

خوشحال بودم از اینکه چیزای جدیدی رو یاد گرفتم و واقعا این فرصت ها پراز تجربه س.

کنار بقیه بچه ها رفتم و اقای احمدی 5-6 تا دستگاه فشارسنج اوردن و از ما خواستن تا سالم بودنش رو چک کنیم.

در شروع کار سرمون یه مقدار خلوت تر بود از این فرصت استفاده کردم و رو به مسجدمقدس جمکران ایستادم و از آقا خواستم

که بهم توان و نیرو بدن تا بتونم خالصانه خدمت کنم و از این فرصت هام به بهترین شکل ممکن استفاده کنم.

تو ایستگاه قبلی فقط بلد بودم فشار بگیرم ولی تو این ایستگاه میتونستم مشاوره هم بدم حتی میتونستم به بچه های بخش

تزریقات هم کمک کنم و خوشحال بودم از اینکه تو مسیری قدم برمیدارم که اولا با عشق وارد شدم و دوما هرروز کلی چیزای

جدید یاد میگیرم و تجربه های جدیدی رو کسب میکنم و روز به روز به آرزو و اهداف کوچک و بزرگم نزدیک میشم.

ساعت 1 ظهر وارد ایستگاه شدم و ساعت 8:30 شب با کلی حال خوب و آرامش درونی از اون مکان پرانرژی خارج شدم.

همون روز بود که به خودم قول دادم هیچ وقت این فرصت ها رو از دست ندم و آرامشی که این کار بهم میده خیلی بیشتر از

آرامشی هستش که تو کارآموزی ها دارم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۴
یاس ب.دارابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">