یادداشت هایی از خاطرات و تجربیات یک دانشجوی مامایی

شروع مسیر تازه

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۲۷ ب.ظ

 وقتی روی صندلی نشستم نفس راحتی کشیدم آره از امروز من رسما دانشجو شدم و کلاس هم با درس مورد علاقم شروع شد...

 تمام مدت 1:30 کلاس من به روزایی که قبل از این داشتم فکرمیکردم به روزای سخت اما شیرین کنکور...تمام این دوسالی که

 کنکور دادم فقط دو هدف داشتم یا دندانپزشکی یا مامایی...

 هر دو برام یه ارزش رو داشت یعنی فرقی نداشت اینو قبول بشم یا اونو..

 اما الان بی اندازه خوشحالم از اینکه یک ماما هستم

 یاد آرزوهام افتادم و امروز داشتم یکی از اون ها رو تجربه میکردم و ابتدای رسیدنش بودم...

 راستش تا چند روز که اصلا باورم نمیشد...

 شاید خیلیاتون بگین خب یه قبولی ساده تو یه دانشگاه بود دیگه اینقدر هیجان نداره اما برای من داشت برای من نهایت هیجان

 بود...چون قبل ترش چیزایی رو تجربه کرده بودم که رسیدن به این آرزو برای من یکی از محالات بود...ولی رسیدم...

 و بعداز اون یاد گرفتم برای رسیدن به اهداف و آرزوهام بجنگم..سختی راه برای من بی نهایت شیرینه حتی شیرین تر از نتیجه...

 همون روز به خودم قول دادم روی خودم کار کنم و به تمام هدفها و آرزوهای کوچیک و بزرگم برسم حتی اگر رسیدن به اون رو

در توان خودم نبینم...

 صدای استاد ذهنم رو به کلاس برگردوند...

 _ ساژیتال ، کرونال هر دو محور عمودی هستند که بدن را به دو بخش چپ و راست و قدامی و خلفی تقسیم میکنند...

 یاد گرفتن این اصطلاحات در ابتدا برایم سخت بود اما الان به اندازه ی بابا آب داد برایم آسان است و این یعنی پیشرفت....

 _ قسمتی که نزدیک محور بدن قرار دارد را پروگزیمال و قسمتی که نسبت به پروگزیمال دورتر از محور بدن قرار دارد را

دیستال میگوییم...

با عشق اصطلاحات رو زیرلب تکرار میکردم این تازه اول راه بود....

 

وقتی آرزو و رویایی از ذهنت عبور میکنه بدان و مطمئن باش خدا توانایی رسیدن به اون رو به تو داده..

 

لوکیشن عکس هم حیاط کوچک دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم هستشsmiley

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۶
یاس ب.دارابی

نظرات  (۱)

سلام :))

تبریک میگم .

و اینکه همین اول راهی خییلی خوب بود💛

اون بخش هایی که حسِ مشترک داشتم رو عمیقا حس کردم !

به راهت ادامه بده

موفق باشی 🌻🍃

پاسخ:
سلام ممنون از حضورت عزیزدل

مرسی که وقت گذاشتی و خوندی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">