یادداشت هایی از خاطرات و تجربیات یک دانشجوی مامایی

سفر رویایی

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۲۹ ب.ظ

اولین سفر دانشجویی و همچنین اولین سفر بدون خانواده و دوستانه...

کلی حس خوب از هر طرف به سمتم هجوم میاوردن و من تنها چیزی که میتونستم بگم این بود خدایا شکرت..

یک هفته بود که با بچه ها آشنا شده بودم اما اون سفر به حدی صمیمیت بینمون رو بیشتر کرد که حتی یک روز هم طاقت

دوری و ندیدن همو نداشتیم...

از خنده های از ته دل تو کوپه و راهروی قطار گرفته تا دیدن فیلم ترسناک نصفه شب تو حیاط اردوگاه...

از حرم رفتن ها و زیارت ها گرفته تا بازار و ساعتها گشتن برای پیدا کردن یه مانتوی مناسب برای فاطمه...فاطمه اگه اونشب تو

پاساژ تو آسانسور اون اتفاق بده میوفتاد نمیذاشتم هیچ وقت مانتو بپوشی...devil

وقتی بار اول چشمم به گنبد طلا افتاد ذهنم پرکشید به 7 سال قبل..چیزه زیادی یادم نبود دلم گرفت باورم نمیشد که الان

مشهدم و گنبدآقا جلوی چشمامه...

اولین چیزی که اون لحظه به زبون آوردم این بود: یا امام رضا ممنون که دعوتم کردی..

کلی با خودم حرف آماده کرده بودم اما همش از ذهنم رفت فقط دوست داشتم نگاه کنم و هیچی نگم...

لحظه لحظه ی این سفر برایم بهشت بود...

از شب بیداری ها و بازی های شبانه...از معرفت سرگروه و اوردن خوراکی های خوشمزه فقط برای ما...

از نیمه شب حرم رفتن و نماز صبح حرم....

روز آخر 5 ساعت توی حرم بودیم منو زهرا و فاطمه...دلم میخواست این 5 ساعت به اندازه ی 50 ساعت بگذره...

یک ساعت بعد فاطمه از ما جدا شد و برای کاری به بازار رفت و منو زهرا کل صحن ها و حیاط حرم رو قدم زدیم..بهترین و

زیباترین حس دنیا بود..دلم گرفته بود از اینکه شب قراره برگردم اما خوشحال بودم از اینکه امام رضا یهویی دعوتم کرده شیرینی

قبولی دانشگاه هنوز تو دلم بود که این زیارت هزار برابرش کرد...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۸
یاس ب.دارابی

نظرات  (۱)

۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۳۳ فاطمه ولی پور

تمام خاطرات زندگی گاهی یک طرف میرن و سالها بعد خاطرات سفرها و جمع دوستانه یه جایی ته ته قلب آدم ته نشین میشن

اینکه وقت میذاری و این خاطرات رو برای خودت و بقیه ثبت می کنی عالییه
موفق باشی مامای آینده

پاسخ:
ممنونم از حضورت عزیزم

من همیشه عادت دارم خاطرات رو با جزئیاتش برای خودم مرور میکنم و حالا تصمیم گرفتم که همشون رو بنویسم تا برای ابد همه اش تو ذهنم بمونه و امیدوارم تجربیاتم به درد بقیه هم بخوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">